Inicio > Noticias > Taller sobre os mitos do amor romántico coas lideresas das comunidades en El Salvador
Desmitificando o amor romántico
Fundación Mujeres - Delegación Galicia
Esta formación, impartida no municipio de Sonsonate, desenvolveuse con lideresas de todas as zonas de traballo de Las Mélidas para traballar sobre os mitos existentes na sociedade sobre o amor romántico e como estes mesmos sustentan as desigualdades de xénero e a violencia contra as mulleres

A mediados do mes de novembro tivo lugar o taller sobre mitos do amor romántico no marco do proxecto “Mulleres salvadoreñas avanzando cara ao cumprimento dos dereitos sexuais e reprodutivos e dunha libre de violencia” executado por Las Mélidas en coordinación con Fundación Mujeres e o apoio financeiro da Xunta de Galicia.

Nesta xornada mostróuselles ás mulleres unha perspectiva diferente á que están afeitas nestes temas, unha mirada crítica de como se establecen as relacións afectivas e como estas non son independentes do contexto social e cultural no que se desenvolven.

Nese sentido detalláronse e analizaron algúns mitos sobre o amor romántico que se transmiten a nivel social: o amor todo pódeo, o amor é para sempre, os celos son parte do amor, explicando que, este tipo de mitos contribuíron a reforzar  o sistema patriarcal.

Para reforzar a aprendizaxe mostróuselles ás mulleres participantes vídeos de cancións machistas, curtametraxes e películas famosas que alimentaron esas crenzas nas sociedades, isto co obxectivo de empoderar ás mulleres sobre este tema e que poidan compartilo nas súas comunidades.

Finalmente tamén se analizou con elas cales son as relacións afectivas sas, aquelas que non levan implícito ningún tipo de violencia cara ás mulleres.

Esta xornada, de día e medio de duración, levou a cabo coa participación de 43 mulleres. As participantes mostraron a súa satisfacción polo desenvolvemento do taller, así como o seu compromiso con non reproducir este tipo de actitudes e compartir o aprendido con outras persoas das súas comunidades.