Inicio > Noticias > Formación para a busca activa de emprego e emprendemento na Coruña. Programa DANA
2020
Empezamos o outono con forza! Faremos tres edicións presenciais e titorizacións individuais nas que traballarás as túas habilidades e competencias dixitais.
Fundación Mujeres
Cales son as habilidades mais valoradas no mercado de traballo? Como podes mellorar as túas competencias dixitais?

Apúntate na edición que mellor se axusta ás túas necesidades horarias.

Haberá dúas edicións de mañá e unha de tarde.

O obxectivo é traballar as habilidades sociais e competencias para a empregabilidade por conta propia e allea, coñecer os recursos para a mellora da incorporación ao mercado laboral e traballar as competencias dixitais.

A formación consta de cinco módulos, nos que traballaremos:

·         Módulo 1:Habilidades e competencias para o emprego

·         Módulo 2: Motivación e habilidades para o auto emprego

·         Módulo 3:Competencias dixitais para o emprego

·         Módulo 4:Formación en competencias básicas para o emprego e o auto emprego

·         Módulo 5: Formación en liña para a procura de emprego

Inscríbete a través do enlace pinchando AQUÍ

Se estás interesada ou coñeces a alguén que consideres lle poda ser de utilidade, non dubides en contactar con nós:

galicia@fundacionmujeres.es

981 29 40 97 /  660 35 58 31.

O proxecto DANA está cofinanciado polo Concello da Coruña, Ministerio de Traballo, Migracións e Seguridade Social e o Fondo Social Europeo.