Inicio > Noticias > Formación en emprego para mulleres inmigrantes na Coruña
2020
Sabes cales son as competencias mais valoradas para o posto de traballo que che gustaría ter?
Formación en emprego para mulleres inmigrantes na Coruña
Fundación Mujeres
A finais de agosto faremos unha nova edición formativa en Habilidades e Competencias para o emprego.

Coa formación online melloras as túas competencias dixitais! e ademáis poderás profundizar mellor nas túas necesidades formativas en titorizacións individuais co obxectivo de traballar as habilidades sociais e competencias para a empregabilidade por conta propia e allea, coñecer os recursos para a mellora da incorporación ao mercado laboral e traballar as competencias dixitais.

O programa consta de:

·         Módulo 1:Habilidades e competencias para o emprego

·         Módulo 2: Motivación e habilidades para o auto emprego

·         Módulo 3:Competencias dixitais para o emprego

·         Módulo 4:Formación en competencias básicas para o emprego e o auto emprego

·         Módulo 5: Formación en liña para a procura de emprego

Inscríbete a través do enlace pinchando AQUÍ

Se estás interesada ou coñeces a alguén que consideres lle poda ser de utilidade, non dubides en contactar con nós:

galicia@fundacionmujeres.es

981 29 40 97 /  660 35 58 31

O programa "Activa tu Emprendimento" está financiado polo, Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións, a través da Secretaria Xeral de Inclusión e Atención Humanitaria e  o Fondo Social Europeo.