Inicio > Noticias > Curso online “A mocidade da Coruña como axente de prevención da violencia de xénero”
Formación Online
Fundación Mujeres - Delegación Galicia
“A mocidade da Coruña como axente de prevención da violencia de xénero” é un proxecto formativo que nace coa intención de favorecer a construción de sociedades libres de violencias machistas a partir de accións de sensibilización e formación en materia de prevención de violencia de xénero dirixidas a persoas novas. Unha formación que, partindo dos intereses da poboación nova e os novos modelos de relación da sociedade actual, integra diferentes eixos centrais da prevención da violencia de xénero, incluídas novas formas de violencia de xénero a través de redes sociais -ciberviolencias- e a sensibilización e prevención da violencia sexual, o uso de espazos e o acoso sexual en espazos públicos.

Fundación Mujeres abre hoxe o prazo de inscrición para a I edición do curso “A mocidade da Coruña como axente de prevención da violencia da xénero” que se desenvolverá entre o 3 e o 22 de decembro de 2020. Trátase dunha actividade formativa financiada polo Concello da Coruña.

Posto que as prazas para a realización do curso son limitadas, cun total de 55, o prazo de inscrición estará aberto ata o 1 de decembro ou fin das prazas dispoñibles.

O curso, de 20 horas de duración, é de balde e online. Diríxese principalmente a rapazada de 13 a 17 anos residentes na Coruña. Tamén poden participar persoas maiores de idade con vínculos á Comunidade Educativa, que interveñan con adolescencia e mocidade.

O curso, que será impartido íntegramente en galego, consta de cinco módulos:

MÓDULO 1 Violencia de xénero na Mocidade
MÓDULO 2  Mocidade, violencia de xénero e pantallas
MÓDULO 3  Mocidade, violencia de xénero e música
MÓDULO 4  Violencia de xénero e desigualdade nos espazos de lecer
MÓDULO 5  Estratexias para a prevención da violencia de xénero na mocidade

Para realizar o curso é necesaria facer unha  pre-inscrición que se pode atopar dispoñible na seguinte ligazón. Aquelas persoas que obteñan praza, recibirán un correo de admisión coas instrucións de acceso á plataforma. Queremos que participes!

Certificado por Fundación Mujeres, o curso realízase na súa totalidade a través da Plataforma de Formación Online de Fundación Mujeres.

Agardámoste!