Inicio > Noticias > Celebración do Día Internacional das Mulleres Rurais en Ecuador
Visibilización e empoderamiento
Celebración do Día Internacional das Mulleres Rurais en Ecuador
Fundación Mujeres - Delegación Galicia
O Día Internacional das Mulleres Rurais, ten como obxectivo o reconeñecemento ao papel decisivo das mulleres no desenvolvemento, a seguridade alimentaria e a erradicación da pobreza.

O 15 de octubre celebramos o Día internacional da muller rural, entre outras cousas, na Feira organizada polo GAD do Municipio de Ambato. En Fundación Humana Pueblo a Pueblo-Ecuador recoñecemos esta realidade ao ser partidarios do empoderamiento feminino, guiando ás mulleres como as novas emprendedoras e líderes de gran parte dos nosos proxectos, como o executado en coordinación con Fundación Mujeres e financiado pola Xunta de Galicia, “Fomentando iniciativas produtivas con valor agregado para a redución da pobreza e a exclusión das mulleres da Parroquia de Quisapincha, Tungurahua”.

A través deste proxecto mulleres de Quisapincha fortaleceron os seus coñecementos para a produción tecnificada de uvilla, a asociación de cultivos permítelles xerar unha economía sustentable e sustentable. Ademais, capacítanse para fortalecer os seus coñecementos e coñecer os seus dereitos como mulleres rurais provedoras de alimentos e sostenedoras da economía local.

Desde Fundación Humana Pueblo a Pueblo – Ecuador e Fundación Mujeres, queremos agradecer o gran labor e esforzo das mulleres rurais e resaltar a súa contribución ao desenvolvemento da contorna rural e á igualdade de oportunidades entre mulleres e homes neste ámbito.