Inicio > Noticias > A corporacion Pushak Kawsay participa do XIII Foro agropecuario de Tungurahua (Ecuador)
Espazo para fomentar o investimento de proxectos e a innovación produtiva
Fundación Mujeres - Delegación Galicia

Os días 3, 4 e 5 de decembro tivo lugar o XIII Foro Agropecuario Tungurahua 2021, no Centro de Mercadeo Agropecuario. O evento contou con todas as medidas de bioseguridade necesarias, permitindo a libre mobilidade e circulación entre as persoas participantes.

Para este Evento a Corporación  Pushak  Kawsay – Levando Vida  COPUKA, foi convidada a ser participe. Representantes da devandita Corporación, xunto ao equipo técnico de Fundación Humana, presentaron diferentes produtos derivados da  uvilla como son:  Uvilla  deshidratada,  néctar,  pulpa e marmelada de  uvilla, ademais doutros produtos como o  ceviche e  fritada de  cuy, hortalizas, verduras e froitas foron expostos e comercializados neste foro.

Na inauguración do  XIII Foro, A  Lcda.  Saida  Haig,  Prefecta  Subrogante Provincial, destacou a importancia do traballo interinstitucional para fortalecer a actividade dos produtores, ademais da aplicación da estratexia Agropecuaria co obxectivo de mellorar a tecnificación e ferramentas, recalcando que se o campo está ben a cidade está ben.

A presidenta da Corporación  Pushak  Kawsay,  srta.  Nancy Carrillo na súa intervención ofertou os produtos que, como Corporación actualmente comercializan, informou dos beneficios da  uvilla e impulsou o seu consumo. Fixo énfase nos acordos que a corporación mantén co Goberno provincial para visibilizar e posicionar a produción, transformación e comercialización da  uvilla e outros produtos agropecuarios que permitan o desenvolvemento das produtoras e produtores das 10 Asociacións que conforman a Corporación  Pushak  Kawsay.

No evento participaron ao redor de 30 emprendementos con produtos gastronómicos, artesanías, roupa, calzado, con especies menores, hortalizas, froitas, verduras, etc.