Inicio > Noticias > Competencias dixitais en Burela
Formación para o emprego e o emprendemento
Competencias dixitais en Burela
Fundación Mujeres_Delegación Galicia
As mulleres de Burela teñen a oportunidade de traballar as súas habilidades dixitais a través do teléfono.

Como sacarlle maior partido ao noso teléfono:

Un teléfono é un miniordenador que podemos utilizar para mellorar a nosa posición no mercado laboral.

Permítenos contactar con empresas proveedoras e coa clientela, crear equipos de traballo e compartir facilmente documentos que nos permiten estar en liña desde calquera sitio.

Temos á nosa disposición diferentes apps e ferramentas dixitais que nos facilitan o labor!

Queres coñecelas?

Podes informarte eapuntarte no CIM de Burela:    cim@burela.org     982 58 06 09

Mais información:

981 29 40 97 / 663 20 25 28

asesoriagalicia@fundacionmujeres.net

Estamos en: Av. Monelos, 121-1ºD (15009 A Coruña)

Esta actividad está financiada pola Xunta de Galici a con cargo a asignación tributaria do I.R.P.F Por solidariedade outros fins de interese social.