Inicio > Eventos > Novo programa DANA: Emprego e Emprendemento en igualdade
Lugar: Centro Cívico Castrillón
Dirección: Plaza Pablo Iglesias s/n 15009
Ciudad: A Coruña
Convoca: Fundación Mujeres programamos novos obradoiros dirixidos ao empoderamento das mulleres para o emprego e o emprendemento, que as acompaña no desenvolvemento de itinerarios de inserción laboral e de emprendemento.
Dende Fundación Mujeres continuamos co programa DANA dirixido ao empoderamento das mulleres para o emprego e o emprendemento, que as acompaña no desenvolvemento de itinerarios de inserción laboral e de emprendemento.

Durante os meses de agosto a decembro, realizaranse obradoiros presenciais e titorizacións individuais co obxectivo de traballar as habilidades sociais e competencias para a empregabilidade por conta propia e allea, coñecer os recursos para a mellora da incorporación ao mercado laboral e traballar as competencias dixitais.

Os obradoiros dividiranse en cinco módulos, dos que haberá as seguintes edicións:

EDICION I: Inicio 21 agosto
  • Módulo 1:Habilidades e competencias para o emprego
  • Módulo 2: Habilidades e competencias para o autoemprego
  • Módulo 3:Competencias dixitais para o emprego
  • Módulo 4:Habilidades e competencias básicas para o emprego e o autoemprego
  • Módulo 5: Formación para a procura de emprego online.

EDICIÓN II: Inicio 3 de outubro

Se estás interesada ou coñeces a alguén que consideres lle poda ser de utilidade, non dubides en contactar connosco a través do mail galicia@fundacionmujeres.es e os telfs.: 981 29 40 97 /  660355831

O proxecto DANA está cofinanciado polo Concello da Coruña e o Fondo Social Europeo, no marco do Programa Operativo de Inclusión Social e Economía Social (POISES).